Jan - Prvi ribolov v letu

Po dolgem skoraj 3 tedenskem prepričevanju kolega, da se odpraviva lovit, sva se včeraj ob poznih urah, končno odločila, kje in kdaj odpreva sezono. Čeprav je kolega zadnje čase mahnjen na morski ribolov, mi je z težkim srcem privolil.

Odločila sva se da obiščeva ribnik Plastenko. Zjutraj me je zbudila cvileča budilka, katero sem hitro ugasnil, se oblekel in umil, zbudil brata, in že sva bila na poti do gostilne kjer sva kupila karti in hitro odhitela na ribnik, kamor sem prispel okoli 7.30 ure. Čeprav sva tu lovila že velikokrat, nama je tokrat ta voda predstavljala pravi iziv. Lovila sva na bojle domače izdelave, ter na dvoje kupljene  in ene pop-up. Eni izmed kupljenih so bili tudi star baits hot demon.

Lovila sva na talni sistem, jaz pa sem uporabil pva. Hranila prej nisva, saj  na tem ribniku do sedaj še nikoli ni bilo potrebno (za enodnevni ribolov). Postavil sem kamp in vrgel palice v vodo. Končno se prikaže tudi kolega, ki je bil povsem zgubljen in slabe volje. Uredi si opremo in že lovi. Lovila sva kot ponavadi, na srednjem lovišču, kamor naju je povabil nek zelo v redu fant po imenu Gašper, čeprav je bilo že zasedeno. Lovila sva cel dan, vendar prijema od nikoder. Sreča je zapustila tudi najinega kolega Gašperja, ki je imel prejšnji vikend na isto vabo okoli 15 prijemov, danes pa samo en mali krap v jutranjih urah.

Tako smo prebedeli do nekje 11. ure ko je kot strela iz jasnega kolegu udaril krap težak 11kg:

Ribolov, krap, krapolov

Tu se Zadeva tudi zaključi, Gašper in kolega Tin, se odpravita okoli 2. ure in jaz sam ostanem do pol 8. ure. Čeprav je bila ena palica vedno nastavljena z vabo, na katero smo dobili 11-kilca, prijema ni bilo več. Okoli 6. ure mi je na hitro 2x zapiskalo na drugo palico z domačo bojlo, to je bilo pa vse. Če zaključimo, to je bil en najslabših ribolovov kadarkoli na plastenki, saj sem bil vedno vajen na veliko prijemov, saj mi je to takorekoč domača voda. Drugi teden nadaljujemo pot v druge vode :) več takrat ...