Ribolov iz čolna - odlično doživetje - reportaža!

Napisal: Siniša Pintar v

Ocena uporabnikov

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna

V začetku meseca avgusta, sva se s punco odpravila na počitnice v Poreč (Hrvaška). V središču mesta med vsemi ponudbami ponujajo tudi ribolov in nekako smo se odločili, da bomo šli na ribolov iz čolna.

V celotni pustolovščini je sodeloval tudi Andrej, ki je upal na kakšno kapitalno ribo, ravno tako tudi jaz.

Ponudnik, podjetje PIC, nam je ponudil ribolov za 80 € na osebo, kar ni bilo ravno poceni, in "potnik" (moja punca) je lahko bil zraven za minimalen znesek (mislim, da je bila cena 25 €).

V ceno je bilo vključeno: pot na odprto morje z barko, ribolovna dovolilnica, ribolovni pribor (palice ...) in ribolovne vabe (v našem primeru lignji).

Celoten ribolov od začetka do konca traja 5 ur.

Ribolov na morju, morski ribolov, palica

SLIKA: Jaz in Andrej.

Na pot smo se odpravili ob 9. uri zjutraj, zraven nas treh (moja punca, Andrej in jaz) pa so bili na ladji še Rusi in Angleži.

Vseh skupaj nas je bilo 7, ladja naj bi pa imela možnost sprejetja 12 potnikov. Na odprto morje smo se vozili okoli 30 minut.

Odpravili smo se do grebena, ki naj bi ostal na podlagi potopljene ladje.

Na tem mestu naj bi se nahajale ogromne količine rib in kapitan nam je zagotavljal dober ribolov iz čolna.

Kapetan ladje ni bil ravno najbolj zgovoren, saj nam, razen dobro jutro in cene, ki smo jo morali plačati, ni ravno kaj veliko povedal.

Ko smo prispeli do grebena in ladje, je vsakemu od nas dal svojo palico in začel se je ribolov iz čolna.

28 NASVETOV KAKO POSTATI BOLJŠI RIBIČ

Ribiški vodič za uspešen ribolov - zanimivi in kvalitetni nasveti zbrani na enem mestu. Z njim boste pridobili pozitivnie poglede na naravo, ribe in ribolov.

>> PRENESI KNJIGO BREZPLAČNO >>

Ribolov iz čolna, ki je razočaral!

Pričakoval sem, da nam bo »mojster« (kapetan) zadeve morskega ribolova malce razložil, ampak žal ni bilo tako, tako da smo morali improvizirati.

Palice smo imeli zelo kratke, njihova dolžina je znašala okrog 1,2 m, role na njih so bile pa tiste, ki so namenjene ribolovu v sladkih vodah in ne ravno najboljše kvalitete, ampak to nas ni motilo, saj smo vsi upali na odličen prijem in kapitalne ribe.

Ob spuščanju svinca na dno in čakanju rib, se je kapetanu končno posrečila prva riba in za njim še vsem ostalim.

Rus je ujel škarpino, jaz enega šnjura, ostali so/smo pa dokaj pogosto dobivali neko drugo ribo, ki je nisem poznal. Velikost le-te je bila 10–15 cm.

Ribolov na morju, morski ribolov, ujeta riba

SLIKA: Ulov.

Ribolov na morju, morski ribolov, mala riba

SLIKA: Andrejev ulov.

Ribolov na morju, morski ribolov, trnek in riba

SLIKA: Moj ulovljen šnjur.

Ko ribolov iz čolna za trenutek postane zanimiv!

Zraven nas je lovil tudi gospod na svojem čolnu, kar je pomenilo, da očitno pod nami je ladja in da je prostor pravi, vendar so težave povzročali močni tokovi in riba naj zaradi tega ne bi prijemala.

Čeprav je gospod na svoji ladji precej dobro lovil.

Zgodilo se mu je tudi, da je ob potegu svinca iz vode imel na najlonu in trnkih tudi po 6 rib.

Večino teh je spuščal, le redke je dajal v vedro.

Za popestritev vsega skupaj je gospod na površini ujel tudi dve želvi, ampak smo ju po slikanju seveda obe spustili v njun naravni habitat.

Ribolov na morju, morski ribolov, želva

SLIKA: Ulovljena in v morje nazaj izpuščena želva.

Po nekaj urah ribolova iz čolna, izčrpanem želodčku od nihanja barke, smo se počasi odpravili nazaj na obalo.

Malce smo bili razočarani, saj nismo ujeli nič kapitalnega.

Kljub vsemu pa je bila tole odlična izkušnja in šola, kako izgleda ribolov iz čolna na odprtem morju.