Spomladanski ribolov by Buco: 30 in 25kg, Twotone

Napisal: Siniša Pintar v

Ocena uporabnikov

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna

Spomladanski ribolov… res, kam na njega, se vsako leto sprašujem… Nekako vsako leto imam željo točno v tem obdobju, da odpotujem nekam za malenkost dalj časa, na malenkost lažjo vodo, da ujamem kakšno lepo ribo, pa čeprav takšno spikano…

Ja, glavni cilj je, da grem, da se nalovim in po možnosti kaj lepšega ujamem! To je bil moj letošnji moto.

Le izbira destinacije še mi je preostala, ampak nisem kaj dolgo premišljeval. Te praznike oz. kar dopust, bi lahko rekel, sem hotel preživeti za vodo. Pa ni važno, samo da sem nekje vstran…

Z ribiškim kolegom Primožem sva hitro prišla na skupni jezik… Pa pojdima na Zajarke/Zaprešič… Voda z ogromno lepe ribe, voda ki je večino časa kar oblegana z internacionalnimi ribiči, voda, ki nama je nudila vse, kar sva si tisti hip želela… odloviti kampanijo, se naloviti, poizkusiti ujeti kaj lepšega - doživeti odličen spomladanski ribolov.

Catch and Release - knjiga28 NASVETOV KAKO POSTATI BOLJŠI RIBIČ

Ribiški vodič za uspešen ribolov - zanimivi in kvalitetni nasveti zbrani na enem mestu. Z njim boste pridobili pozitivnie poglede na naravo, ribe in ribolov.

>> PRENESI KNJIGO BREZPLAČNO >>

Priprave in odhod na "dopust"

Evo, to je bil povod v priprave… Sprva sva premišljevala o 6 dnevni kampaniji, takšni, katere še nobeden od naju ni dal skozi na tej vodi. Ker sem imel plniran dopust od 21.4 dalje pa vse do 2.5, z prazniki vred 11dni, se je kar hitro porajala nora ideja… Pa zakaj nebi šla kar za 10 dni. Jap, dvomestna cifra v dnevih, to je že kr precej lepa kampanija…

Ampak, zakaj pa ne, imela sva čas, voljo in seveda vse ostalo, da bi lahko kaj takšnega izpeljala. In sva… Amapak, lepo počasi od začetka.

Priprave… nenormalno dosti jih je, sploh za daljši ribolov… Od ribiške opreme do ribiške hrane, vsega in svašta ,ampak sva le pripravila vse potrebno.

Malenkost se bom ustavil pri ribiški hrani. Priprava in kuhanje partikla, vsak pozna kako to izgleda. Pa vendarle sam sem se odločil, da si pripravim 3 vedra, ki držijo cca. 25kg partikla.

Za prvo vedro sem izbral najpogostejše uporabljen partikel, to je bila koruza, katero sem skuhal do zvrhanega roba.

Naslednje vedro sem napolnil z mešanico med skinned tigrovim oreščkom, navadnim tigrovim oreščkom ter konopljo BFBaits® izvora.

Zadnje vedro od partikla pa je bil moj najljubši mix, BFBaits® euro mix partikla, kateri vsebuje konopljo, koruzo, tigrov orešček, pšenico, oljno repico, javorov orešček, grah ter sončično seme. Vse potrebno  za odličen mix.

Spomladanski ribolov - partikl
(SLIKA: Mix partikla by Mario Buco.)

Spomladanski ribolov - priprava partikla
(SLIKA: Priprava partikla in vse kar gre zraven.)

Z boili nisem bil nekaj izbirčen. Pripravil sem si eno vedro povsem mešanih BFBaits® boilov kar iz police pri šefu. Tako je, nič extra, nič drugačnih… točno tiste iz vrečk, katere lahko prav vsi kupite.

V njej so se znašle BFBaits® Mexicano, Jagoda&Riba fish baza, Red squid, Frankfurter, Cassien in pa Black squid, vse v 20mm velikosti. Extra zraven za hook bait sem uzel BFBaits® Joker 14mm ter Black Squid 14mm, ter seveda kr združljive BFBaits® popupe 12mm okusov DarkSquid, IndianSpice in DarkPepper.

Seveda bi bilo to premalo boilov, zato sem še od doma uzel BFBaits® Crab+, kateri še je počival od lanske kampanije iz francije.

To je bilo to za moj spomladanski ribolov… am, niti ne, še nekaj, za vsak slučaj sem z seboj vzel tudi BFBaits® svetli tajger ter GroundBite in pa BFBaits® BlackSquid in Joker pelete.

Tako, bil sem opremljen.  Nekako sem prekalkuliral, in ugotovil, da sem si vsega skupaj pripravil kar 150kg hrane, katera gre z mano na pot. Tudi Primož ni imel kaj dosti manj. Njegova izbira je temeljila na BFBaits® Squid fishmix boilah ter precejšnji količini partikla. Svežina boilov se je dala opaziti, saj so bile narejene last minute preden sva odpotovala.

Spomladanski ribolov - boili in naveze
(SLIKA: Naveze in boili hrana, ki je šla z Bucotom na pot.)

Spomladanski ribolov - krapolov, naveze
(SLIKA: Naveze za spomladanski ribolov / krapolov by Buco.)

Zaprešič / Zajarki - s policijskim spremstvom

Vso opremo sva dobila v moj kombi… včasih me res pošteno rešuje, saj ne vem, kako bi se lahko odpravila z kakšnim osebnim avtomobilom in z toliko opreme, ter toliko vedri hrane… Noro, ampak dobro, z kombijem vse na kamot.

Odpotovala sva v četrtek zvečer, 21.4 po moji popoldanski službi, ki je trajala do 22h. Bila sva pozna, ampak vseeno, imela sva čas in motivacijo, da prispeva čimprej na vodo in zavzameva kakšno dobro pozicijo, če bi bila slučajno prosta.

Prispela sva na cilj ob 1.30h zjutraj, zadnjih par km pa kar s policijskim spremstvom… Nečeloma kar smešna zgodba… Prispela sva v Zaprešič, nakar sva ugotovila, da ne moreva po standardni poti do jezera, zato sva šla dobesedno iskati, lutati obvoz… Mja, bilo je malo oteženo v temi, sploh tako zjutraj. Prvič sva se obračala pri Lidlu, takrat naju je prvič srečala policijska patrulja, vendar se odpeljala mimo, drugič, ko sva hotela obračati, pa te sreče nisva imela, oz tako rečeno.

Parkirali so avtomobil za kombi na nekem parkirišču, na katerem sem hotel obračati, ter pristopili k oknu. Takoj sem odprl okno, ter brez premisleka začel blebetati… pozdravljeni, izgubil sem se, ribe grem lovit, ne najdem poti… bla bla bla… Policist me je ves prestrašen gledal, nato rekel: "Polako, možemo prvo vidjeti dokumente?" … Bilo mi je malo nerodno, saj mu vbistvu sploh nisem pustil do besede, seveda sta bila policista prijazna, kljub pogledu v kombi, sta bila kar presenečena, celo dejala sta, da imam robe za celo leto ribolova, nato pa sta me vodila po bližnjici do ribiške koče.

Napočil je trenutek resnice, nekaj do 2 zjutraj prvo, kar sva preverila, je bila separacija, ampak na najino nesrečo, vsa zasedena. Po odpeljanem krogu okoli jezera sva ugotovila, da je voda 95% zasedena, na vsej vodi sta ostali samo dve ribiški poziciji, kateri sva imela na voljo.

Navdušenje je kr izpuhtelo, sploh nisem pričakoval takšne zasedenosti vode. Ustavila sva se na poziciji, desno od plaže, kjer sva parkirala, in se le nekako težko odločila, da bova za začetek tukaj preizkusila srečo. Verjetno komu poznana pozicija z Tarzanko na levi strani pozicije.

Prespala sva tistih par urc, zjutraj kupila dovolilnice in pričela z delom. Informacijsko sem tudi dobil od kontrolorjev, da se bo kar kmalu izpraznila pozicija v separaciji, zato sem bil kar odločen, če jo dobiva, da bo to to.

Prvi dan, petek 22.4:  Največji krap 6kg

Preživela sva ga na tej poziciji, takrat naju je tudi obiskal Žiga in nama prinesel življenjsko pomembno tekočino… pivo! Hehe!

Vreme je služilo, bilo je prelepo sončno vreme, veter je sicer pihal, ampak tukaj za otokom ni bilo omembe vredno, saj je bilo odlično zaveterje.

Dobila sva pozicijo z ogromno vodnih preprek, štorev! Dobesedno bi lahko imenoval pozicijo z imenom Panjevi, tako kot štore imenujejo Hrvati.

Primož je začel loviti na desno stran otoka proti špicu, imel nekaj realiziranih prijemov čez dan, ter dosti trganja. Njegova največji krap je bil okrog 6kg, uspelo mu je ujeti kar 8 KOM, vse na BFBaits® BlackSquid 14mm.

Prelepo za začetek. Jaz te sreče nisem imel, izbral sem si nekoliko levo stran otoka čisto pri obali nasprotne brežine. Pred menoj je bil sprud, desno na njem pa kr velika veja ali štor ali nekaj podobnega, kar me je stalo kar nekaj sistemov in enega markerja. Ker nisem imel prijema pri otoku, sem se odločil, da noč odlovim na cca 50m od obale, na sredini te ožine. Bil sem brez uspeha.

Drugi dan, sobota 23.4: Selitev

Takoj zjutraj sem odšel v separacijo povprašat, kdaj se odpravljajo iz pozicije… Prišel sem pravi čas, saj so se začeli počasi pospravljati. Ponudila se mi je priložnost, da prideva na dobre pozicije. Vendar bil je drug problem. Izpraznila se je samo ena pozicija, na drugi poziciji so pa lovili do nedelje zjutraj.

Tile sosedje so se že pa prej dogovorili, da ko pospravijo, se tista dva iz pozicije zraven za en dan namestita na širše in zadnji dan odlovita nekoliko bolj na komot… Z dogovorom sem nato se uspel zmeniti, da kljub temu, lahko prideva na pozicijo, ter počakava do nedelje zjutraj, saj se nama tako sprostijo dve poziciji.

Seveda sva bila takoj ZA in sva žrtvovala ta dan in eno ribolovno dovolilnico za čakanje na pozicijo.

Tačas sva si lahko postavila šotor, razstavila palice, utaborila in pripravila za nedeljo zjutraj, da pričneva. Opazoval sem vodo zvečer, bilo je precej aktivne ribe na površini jezera. Takrat sem se tudi odločil, da bom to kampanijo spremljal  z telefonom  tako, da bom pisal dnevnik za vsak dan z nekaj ključnimi informacijami glede vremena in z ostalimi opazkami.  Dan je bil povečini oblačen z vetrom v hrbet, bila pa sva precej nevčakana, da že pričneva z ribolovom zjutraj.

Tretji dan, nedelja 24.4: Padel je Primožev PB

Končno sva dočakala ta dan, da sva pričela loviti na malenkost boljših pozicijah kakor na začetku.

Pričela sva ob 7 zjutraj. Primož je želel loviti blizu, zato si je izbral pozicijo, na kateri je lovil na cca. 60m in je bila na 4.mestu, če gledamo od tiste hiške od vodi v separaciji in v smeri proti oltarju.

Jaz sem bil na 3 poziciji pred njim, saj sem rekel, da bom poizkusil srečo nekoliko dlje od obale in si postavil spod na cca 110m.

Pričela sva z hranjenjem. Bilo nama je kr olajšano delo, saj sva imela veter v hrbet, posebej to sem jaz najbolj občutil. Čez dan se je veter malenkost spremenil in pričel pihati v desni bok. Dan je bil precej produktiven, saj so se pojavile prve ribe pri obeh.

Verjetno na današnji dan Primož nebo mogel pozabiti svojega prvega prijema in svoje prve ribe na tej poziciji. Po prijemu, se je kazalo, da le ni takšen občutek, ki ga je imel prvi dan pri otoku z manjšimi krapi. Sumil je na lepšo ribo. Njegovi sumi so se kar kmalu potrdili, na čase se je kazal precej lep krap zrcalar.

Ob zajetju krapa z podmetalko nisem bil skeptičen, saj sem sprva rekel, da ima riba ziher 20+. Tačas, ko je Primož pripravljal vse potrebno, da dama ribo v blazino, sem jaz pogledoval krapa v mreži, saj mi je deloval kr ogromen… Tak optimistično in za šalo sem rekel Primožu, da tale bo pa kr njegov PB… vendar nič resnega misleč.

Ribo položim v blazino, nekoliko šokiran, saj sem se moral kar pošteno skupaj narediti. Vse nas je pa šokirala vaga… zares šokirala!

Z odbito težo vagalne vreče, je pokazala tehtnica polnih, velikih in debelih 30.5kg!

Spomladanski ribolov - 30kg
(SLIKA: Primož in njegov nov PB.)

Spomladanski ribolov - krap by Primož
(SLIKA: Prekrasna slika in prekrasna riba, bravo, Primož!)

In še izpust tega veličastnega bitja nazaj, od koder je prišel. Preprosto bombastično!

(SLIKA: Ujemi in spusti - krap je odplaval tja, kjer mu je mesto.)

Bravo, ne jaz in ne on nisva mogla skrivati navdušenja! Bil sem toliko vesel, skoraj tako, kot da bi ga sam dobil. Pošteno, res kapo dol za prvo pošteno ribo te kampanije in prvo ribo na novi poziciji!

Ukanil ga je BFBaits® single bait joker 14mm. Tudi za mene je bil prvi dan precej dober, imel sem številne prijeme, v bistvu takoj za Primožem je tudi meni uspelo, že prvi dan se vpisati z prelepo ribo.

Primožu še je kasneje uspelo ujeti prelepega krapa teže 17.8kg, to je pa bilo ta dan pri njemu vse. Zadovoljivo bi lahko rekel… Jaz na poziciji prej sem pa imel manjše ter številnejše. Zabeležil sem ribe čez celi dan, s konstantnimi prijemi. Imel sem 8 rib, od tega 3 manjše, katere sem odpel kar v mreži in top ribo dneva 22.8kg. Vse mi je uspelo ujeti na BFBaits® single bait joker 14mm.

Spomladanski ribolov - krap by Buco
(SLIKA: Buco in njegov krap - lepotec s svojih 22,8kg.)

Spomladanski ribolov - ljubezen
(SLIKA: Buco in "njegov" krap - ljubezen na prvi pogled.)

Ostali krapi so sledili med težami 12 in 16kg...

Po prvem dnevu in po prvem mnenju, skupina najmočnejših oz. rib z noro borbo. Bilo je kar pestro. Tako je ta precej aktiven dan počasi mineval, prikazala se je noč, mirna za ribo in seveda za naju, saj sva kar hitro omagala.

Ta dan mi je tudi uspelo posneti prijem takoj po hranjenju, zato bom tudi dodal video, na katerem se vidi, kako aktivna je bila riba.

Četrti dan, ponedeljek 25.4: Celih 25kg. Bunka!

Vreme je bilo delno oblačno oz. sončno, kako si kdo vzame, veter je še vedno vztrajal v hrbet, tudi na čase v levi bok.

NE SPREGLEJTE: TOP3 poceni ribiške palice za krapolov

Zjutraj me je prebudil pisk na eni od palic. Bilo je že kar pozno jutro. Ko sem prišel do svojih palic, sem obstal od začudenja, vse 3 palice so bile skupaj… dobesedno, najloni čisto skupaj, po zategu palice, katera je piskala sem občutil ribo, vendar takoj zatem neko prepreko, kjer se je vse skupaj ustavilo.

Še vedno sem čutil ribo, kako beži od mene, vendar sem jo lahko le do neke mere oz. do te prepreke potegnil k sebi. Nisem vedel, kaj naj storim, zato sem pustil to palico na miru in se lotil ostalih dveh, kateri sta bili čisto skupaj.

Utrgal sem prvo palico, nato še drugo. Ostala mi je le ta palica, na kateri sem čutil ribo… Hodil sem po nasipu sem ter tja ter nekako poizkušal osvoboditi ribo. Po več kot pol ure mi uspe!

Končno, ribo pripeljem dokaj blizu in vidim, da je krap kar lep, ampak nisem pomislil, koliko lep bi lahko bil. Z ogromno potrganega najlona (tujega) okoli sistema ter svinca, mi ga je Primož uspel zajeti. Po nekaj besedah: "Stari, to pa imaš lepega krapa… Stari, res je lep!"

Na oko sem rekel, mah, mogoče ima kakih 18kg… Ampak takrat, ko sem ga na blazino dal, sem vedel, da sem se kr pošteno zmotil…

Noro, noro, sploh nisem upal nič reči. Reveža sem rešil trnka, ter vsega ostalega potrganega najlona.

Pri tehtanju pa totalno presenečenje! Celih 25kg! Bunka!

Noro, sploh nisem vedel, kaj mi je uspelo… noro dober občutek! Isto kakor vse do sedaj, ga je premamil okus BFBaits® jokera!

Spomladanski ribolov - Bunka, 25kg
(SLIKA: Mario Buco in njegova BUNKA z 25kg.)

Spomladanski ribolov - poljub v slovo
(SLIKA: In še poljub v slovo ...)

Ta dan je minil za mene kar veselo, saj sem si z tem popravil PB krapa zrcalarja, kar drugič v teh dveh dneh.

Čez cel dan sem še ujel 2 ribi zraven tega, 14.2 in 12.9kg, eno ribo sem pa utrgal nekje na neznanem območju… dejansko nimam pojma, kje, kam je zašla, predvidevam lahko samo, da v lom (beri: velike skale, ostanek od bagera).

Utrgal sem tudi dva markerja, predvidevam ,da nekje v teh najlonih, v katerih je bil ta krap ujet.

Primož je imel mirno jutro, a podnevi ga je presenetilo nekaj zanimivega. Seveda prijem!

Ampak, ne toliko prijem, kakor riba, katera ga je pričakala na koncu sistema. Uspelo mu je ujeti amura.

Nekako sem slišal zgodbe, da imajo ribiči kar problem z amurji, da se težko lovijo, ter sploh, da jih težko ven dobijo, saj prej pregriznejo naveze…

Zdaj koliko so pristne te zgodbe nevem, v glavnem, po divjanju pri zajetju, ga je čakal prelep amur teže 18kg.

Nebi verjel, če nebi bil zraven, ampak dejansko je tudi njemu dišal Joker.

To je bila njegova edina riba ta dan, saj mu je njegov nov sosed, ki je prispel ta dan, ustvaril precejšen pritisk blizu njegovega hranišča z masovnim hranjenjem.

Spomladanski ribolov - amur by Primož
(SLIKA: Primožev amur - premamil ga je Joker.)

Peti dan, torek 26.4: TWOTONE

Nasmihala se nama je jasna noč, brez vetra, ter precej svetla, saj se je videlo Luno.

NE SPREGLEJTE: Solunar, letni časi in vreme - kdaj na ribolov?

Vendar vse to se nama je spremenilo proti jutru oz. zjutraj, ko je pričel pihati veter iz leve strani, kasneje močno proti nama.

Za Primoža to ni predstavljalo nekakšne težave, saj je lovil dokaj blizu. Za mene pa je bil to večni problem!

Bolj sem se trudil z raketiranjem, bolj je bilo samo mučenje in ne raketiranje, kot sem ga poznal do sedaj pri vetru v hrbet…

Pred vso to zmešnjavo z vetrom, ko še je bilo mirno in temno, sem ob 3.20 zjutraj imel prijem. Zelo močan prijem! Borba je trajala in trajala, nisem vedel, ali se borim z kakšnim norcem ali z kakšno lepšo ribo. Nisem vedel, kaj si naj mislim, saj je bil prijem na 2x Joker 14mm.

Nekaj več kot pol ure sem potreboval, da sem uspel izmučiti krapa in ga le zajeti. Seveda, luskinar, ampak precej lep. Ni bil tako lep, dokler nisem pričel z tehtanjem… Tam je pa tehtnica kr šla… začudeno, res začudeno sem gledal, ko sem zvagal luskinarja s težo 22.5kg.

Ampak, to še ni bilo vse, po fotografiranju me je čakala še večja presenečenost.

Dejansko sem ujel luskinarja oz. vrsto krapa, ki ga svet pozna pod imenom TWOTONE. Noro!

Še nikoli nisem imel te časti, da bi zajel takšnega krapa. Nekako se mi je želja po njem porajala en čas nazaj, vendar tokrat se mi je tudi ta uresničila!

Spomladanski ribolov - TWOTONE
(SLIKA: Riba, ki jo svet pozna pod imenom TWOTONE.)

Spomladanski ribolov - TWOTONE, poljub
(SLIKA: In ponovno, poljub in srečno lepotec.)

Še vedno me je veter kr mučil, zato nisem kaj dosti hranil čez dan, ampak sem čakal bolj na noč, da se malenkost vse skupaj umiri in da normalno nahranim.

Primož je imel dogajanje čez cel dan, če odštejemo dremanje v popoldanskih urah po kosilu, hehe.

Ujel je 3 ribe, od tega spet enega amura 17+, manjšega krapa, ter enega lepših krapov te kampanije, 21.8kg, katerga je primamil na zaenkrat še testno BFBaits® popup boilo okusa squid.

Proti večeru sva oba obilno hranila, zato sva upala na dobre rezultate čez noč...

(SLIKA: Krap, ki je tehtal kar 21,8kg.)

Šesti dan, sreda 27.4: Luskinar 18,1kg in 22,7kg

Bila je precej vetrovna noč vendar oblačna. Ob 5h zjutraj se je veter toliko umiril, da je bilo brezveterje, ampak ne za dolgo.

Ob pol 9h je spet začelo močno pihati proti nama. Tokrat celo še bolj močno kakor prejšnji dan. Ta dan sem bil kr izmučen, zato sem se odločil, da bom svojo hranišče prestavil bližje, da bi mi bilo bolj dostopno hranjenje itd.

Po premisleku sem hotel poiskati sprud oz. greben, ki je potekal nekje pred mano, zato sem ga šel iskati z markerjem.

Zadnje dva dni mi je težavo delal tudi Avstrijc, kateri je prišel na pozicijo pred mano in me začel z hranjenjem, ter postavitvijo pozicije nekako zapirati iz leve strni od otoka proti meni.

Našel sem greben, ter se odločil, da ta dan preizkusim srečo na njem. Nahranil sem celo malo vedro, 3,5kg hrane in čakal. Lovil sem na pičlih 40m od obale, zato mi je bilo kar čudno. Videl sem, da je moj sosed pričel dobivati ribe blizu mojega bivšega spoda od zunaj. Bilo mu je pisano na kožo, saj mu je otok dajal toliko zavetja, da je lahko brez težav hranil ven.

Blizu sem vzdržal skoraj celi dan, vendar proti koncu dneva, ko se je veter malenkost umiril, sem se odločil, da grem nazaj ven, vendar ne tako daleč, kakor sem bil prej.

Novo hranišče sem si pripravil na cca 80-90m. Taktika hranjenja ponoči prejšnji dan se je pa za Primoža precej izkazala.

Zjutraj ob pol 4h je imel prijem, prelepega luskinarja z težo 18.1kg, ter takoj za njim ob 3.45h še enega lepšega, teže 22.7kg, vaba enaka kakor do tega dneva BFBaits® joker 14mm single baits.

Spomladanski ribolov . krap luskinar
(SLIKA: Krap luskinar by Primož.)

Čez dan je bilo precej slabo za oba, saj se je vreme čisto spremenilo in približno ob 11h popoldan začelo deževati.

Veter se je obrnil in nama začel spet pihati v hrbet. V parih urah se je drastično ohladilo, temperatura je padla vse do 2 stopinji (skoraj kot pozimi).

Čez dan nisva več imela prijema, zato sva si nahranila za ribolov ponoči in šla v vodoravni položaj, saj naju je vreme čisto uničilo in tudi malo namočilo.

Tudi ponoči je kr stisnilo, do 1 stopinje. Ta dan sva tudi dobila dodatno hrano za hranjenje, saj nama je kazalo kar slabo glede zalogo boilov, saj vsa bila vsaki dan kar pridna pri hranjenju. Ponavadi sva porabila cca. 15kg mešane hrane na dan, med partiklom ter boilami.

Sedmi dan, četrtek 28.4: Sprememba kraparske naveze

Zjutraj je bilo ponekod belo ivje, vendar dan se je začel mirno, brez vetra z blagim dežjem. Ker je bilo dokaj slabo zadnja dva dni, kar se tiče prijemov, sem hotel preizkusiti nekaj novega, kar se tiče kraparskih navez.

Montiral sem 20mm single bait in kar po slabi urci uspel ujeti krapa, nato še takoj za tem drugega.

Videl sem, da je ribi pasala sprememba, zato sem začel uporabljati 20mm boile za vabo.

Isto je naredil tudi Primož in takoj dobil prijem. Imel je nekoliko nesreče, saj so se mu ta dan izhaklale 4 ribe zaporedoma, vendar po ponovni navezi drugačnih navez, mu je le uspelo ujeti 3 manjše krape na BFBaits® Crab+ 20mm boilo.

Tudi jaz sem imel kar uspeh in ker je bilo vreme mirno sem izkoristil, ter nekoliko prisilil ribo k pobiranju z nenehnim hranjenjem in pokanjem z spombom nad mojih hraniščem. Uporabljal sem enako BFBaits® Crab+ 20mm ter še zraven probaval z Mexicano 20mm.

Utrgal sem eno ribo spet v teh najlonih, ter ulovil 6 manjših rib, ter enega lepšega teže 19.7kg na Mexicano 20mm.

Spomladanski ribolov - menjava naveze
(SLIKA: Po menjavi naveze je "padel" ta lepotec.)

Osmi dan, petek, 29.4: Praškasta hrana

Dež je malenkost ponehal, veter je začel spet pihati v hrbet, prejšnjo večer sva kar pridno hranila, zato se je že Primožu izkazalo to za precej dobro, kar hitro po tem, ko sva šla počivati. Sledili so mu prijemi  ob pol 1h, ob 2h ter ob 3.15h zjutraj, ter vse ribe preko 15kg, najtežjega od teh je stehtal z 17.5kg.

Takoj po tem se mu je stanje poslabšalo, saj mu je enkrat po teh prijemih njegov sosed na desno, pobral z ribo markerja in mu ga utrgal skupaj z več metrov vrvice. To ni bilo to, ampak, ko se je zdanilo, si je Primož nastavil ponovno marker in morda malenkost zgrešil staro hranišče, ter tako začel hraniti za greben v globino.

Jaz sem imel 4 manjše ribe, ter 2 ribi izhaklani, nekako se je čutilo na vodi nekakšna sprememba vremena, zato je bilo ne samo pri nama, ampak po celem jezeru dokaj tiho.

Poizkušala sva z praškasto hrano, da bi dobila ribo na dno, saj se je večinoma časa obračala po površju. Naredila sva si feed krogle z partiklom...

Spomladanski ribolov - feed krogle
(SLIKA: Feed krogle s partiklom.)

Deveti dan, sobota, 30.4: Čas za sončenje!

Bila je mirna noč, kasneje se je kazal blagi veter proti nama, zjutraj ob 3.10h sem imel prijem manjšega krapa in potem še dva čez cel dan, zelo slabo.

Vreme se nama je začelo že včeraj izboljševati, ta dan sva pa izkoristila za malo martinčkanja, saj je sonce tu pa tam kar prijetno grelo, kljub oblakom, ki so bili na čase kar dolgotrajni. Primož ni uspel priti do prijema ta dan, kljub konstantnemu hranjenju in aktivni ribi okoli njegovega hranišča.

Deseti dan, nedelja, 1.5: Zadnji dan!

Hitro sva že vstala ta dan, bil je oblačen dan, z vetrom v hrbet, pričela sva hitro s hranjenjem, saj sva hotela izkoristiti še zadnji dan, da kaj ujameva.

Ker nama je riba slabo delala, sva uporabila spet druge vabe. Preizkusil sem snežake 14/12mm, kateri so se izkazali super in mi zagotovili nekaj prijemov ta dan.

Hraniti sem začel pretežno z boilami, mešano 14/20mm z malenkost dodatki partikla, hranil sem konstantno na vsako uro in pol, ter si tako zagotovil nenehno pokanje s spombom. Naj tudi omenim, da sem ga vmes utrgal, prvič po 10 dneh, ter da sem kasneje hodil po njega s čolnom, katerega sem si izposodil v koči.

Takrat sem se tudi zapeljal do otoka, kjer sem videl manjše krape, kako se hranijo tik ob obali otoka pod koreninami grmov.

Kasneje se je tudi vreme poslabšalo, zato sva hranila tudi v dežju...

Primožu ni uspelo ujeti nobene ribe, en prijem, ki ga je imel, je pa utrgal v neki podvodni oviri. Naj bi bila zajla od bagera, ki je ostala v jezeru. Isto naj bi bila nekje blizu mojega hranišča, zato tudi pojasnjeno trganje sistemov, ter markerjev in ostalo zapletanje.

Ta dan sem ujel kar nekaj lepih rib, glede na to, da je bil zadnji dan, sem vztrajal ves čas ne glede na vreme, saj vedno, ko sem nahranil, po cca. 1 uri je bil prijem. Imel sem 4 ribe od 12 do 18kg ter eno ribo, katera je bila največja ta dan s težo 19.3kg.

Po polnoči sem še imel 3 prijeme, vendar izhaklane. Tudi zaradi izmučenosti, sem pustil po tem palice kr veni, saj sem res minimalno spal ta dan.

(SLIKA: Še zadnji lepotec, ki ga je prinesel spomladanski ribolov by Buco!)

Spomladanski ribolov by Buco in Primož se zaključi

Prišel je dan, pri katerem so nama ribiške karte še veljale do 7.00h zjutraj, potem sva pa morala začeti pospravljati.

Vreme je zdržalo, vendar bogo, saj je tu pa tam pršilo. Koliko sva računala, sva ujela nekaj preko 600kg rib skupne teže.

Bila sva kar zadovoljna z rezultatom glede na vreme in sploh glede na pritisk na vodo.

Morava tudi reči, da je kar hudič gnati raketo celih 10 dni, posledica so bili številni žulji, ureznine oz. popokana koža na zgibih, podpludbe v predelu dimelj od naslanjanja palic, da ne omenjam vsega trganja itd, skratka, če tako pogledam, nama je vreme malo prizanašalo, da se nisva dobesedno ubijala.

Porabila sva vso hrano, skoraj do zanjega. Najin glavni cilj je bil dosežen, nalovila sva se, uživala sva, drugo leto ponoviva, ampak, na drugi vodi.

Z vami sem delil 10 dnevni dnevnik spominov, upam, da vam je bilo branje zanimivo, težko sem ostal zbran pri tako dolgem prispevku, zato upam, da nisem česa pomešal. Upam, da vam bo kakšna informacija prav prišla, navsezadnje, tudi ni najbolj pomembno na kaj lovite, kaj hranite, glavno, da ste tam, delate to in uživate!

Lep pozdrav in dober prijem vsem by BFBaits Team Mario Buco!

Če vam je bil članek všeč, pritisnite "LIKE" in nam dajte to vedeti!